9.11.2006 Esitejakelua ja neuvotteluja

Jaoimme "kampanjapäällikkö" Sipilän ja Erja-Maija Roineen kanssa Erja-Maijan ja minun seurakuntavaaliesitteitä. Tänään oli viimeinen jakopäivä ja jakoalueina Uudenmaankatu ja Itäinen Pitkäkatu.

Tradenomiliiton hallitusneuvotteluissa saatiin aikaiseksi hyvä pohjaesitys. Toivotaan, että se saa kannatusta valtuustossa. Hallituksen tulee olla tasa-arvoinen niin sukupuolisesti, maantieteellisesti kuin ikärakenteellisestikin.

Börre soitti ja kertoi Kokoomuksen saaneen Åbo Akademin studentkårenin edustajistovaaleissa kolme paikka entisen kahden paikan sijasta. Hieno homma!

Julkaistu kohteessa Yleistä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Uusimmat blogissa