Lauantaina oli TS:ssa alla oleva kirjoitukseni.
Lauantaina oli TS:ssa alla oleva kirjoitukseni.
Tänään oli Annastiina Papusen läksiäiset.
Viestintäministeri Suvi Linden ajaa nettiäänestyksen käyttöönottoa.
Tänään oli syyskauden ensimmäinen joukkoliikennelautakunta.
Meillä alkoi tänään Jonnan kanssa kesäloma.
Valtionvarainministeri Katainen esitteli ensimmäisen budjettiesityksensä.
Perjantain DBTL:n parasta antia olivat ehdottomasti Anna Eriksson, Semmarit ja Paula Koivuniemi.
Torstaina olin Rostedtin Matin kanssa suunnittelemassa Turun Seudun Tradenomien ja opiskelijayhdistys Traden yhteistyötä tulevana syksynä.