Hyvää uutta vuotta 2011 ja kiitoksia kaikille mukavasta vuodesta ja yhteistyöstä vuonna 2010! Uusi vuosi uudet kujeet, 2011 alkaa sitten…Lue lisää ›
Hyvää uutta vuotta 2011 ja kiitoksia kaikille mukavasta vuodesta ja yhteistyöstä vuonna 2010! Uusi vuosi uudet kujeet, 2011 alkaa sitten…Lue lisää ›
Hyvää ja rauhallista joulua! Rentoutukaa ja nauttikaa joulun fiiliksestä läheistenne kanssa! Meillä varsinkin pikkuneiti on odottanut joulupukkia antaumuksella jo pitkään! Niko
Itsenäisyyspäivä on minulle vuoden tärkein juhla.
Kiitokset kaikille äänestäjille, tsemppaajille ja kannustajille seurakuntavaaleissa Pääsin vaaleissa sekä Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän yhteiseen kirkkovaltuustoon, että Martinseurakunnan seurakuntaneuvostoon!
Ohessa TS:ssa 2.11.2010 ollut kommenttini Hirvensalon sillan kiirehtimisestä…
Olen ehdolla Turun Martinseurakunnassa kirkkovaltuustoon ja seurakuntaneuvostoon. Ennakkoäänestys alkaa tänään ja äänestyspaikkoja on todella runsaasti aina kirjastosta ostoskeskuksiin. Käytä ääntäsi ja vaikuta…Lue lisää ›
Avasimme Maria Puhakan kanssa TS:ssa keskustelua malleista kuulua seurakuntaan. Toivottavasti keskustelu aiheesta jatkuu!
Ohessa Turkulaisessa ollut kirjoitus, jossa kiitin kaupunginhallitusta Hirvensalon siltahankkeen kiirehtimisestä: Hyvä juttu, että vaikuttamistyö on mennyt perille.
K.J. Kaistin kanssa eilen perustamamme ryhmä: Kiitos Viking Line ylitti jo yli 2500 jäsenen rajan. Tämä osoittaa, että ihmiset pitävät…Lue lisää ›