Tänään perjantaina oli poikkeuksellisesti lautakunnan kokous. Joukkoliikenteessä näyttää riittävän huolia ja murheita. Budjettitilanne on tiukka, matkustajamäärät ovat olleet laskussa ja tekniikkakin takkuilee välillä.
Toivottavasti saamme käännettyä joukkoliikenteen piakkoin nousu-uralle. Nyt on aika satsata markkinointiin, liikennevaloetuuksiin jne.
Illalla lähdemme Jonnan kanssa Tukholmaan, jossa ohjelmassa on mm. käynti venenäyttelyssä ja tämän jälkeen ostoksilla kiertelyä. Tukholmassa on mukava poiketa aina silloin tällöin.

Vastaa