1.12.2006 Niinistö ehdolle

YLE:n TV-uutisten mukaan Euroopan investointipankin varapääjohtaja Sauli Niinistö lähtee ehdolle eduskuntavaaleihin.

Upea juttu koko Kokoomuksen kannalta, Niinistö tuo kampanjaan uutta säpinää ja on vahvistamassa Jyrki Kataisen mahdollisuuksia nousta pääministeriksi Kokoomuksen vaalivoiton myötä.

Uusimaa saa listalleen todella kovanluokan ehdokkaan. Uskon, että Niinistöllä on Suomen suurimmassa valipiirissä, Uudellamaalla, mahdollisuus saada jopa 50 000 – 60 000 henkilökohtaista ääntä. Tämä äänimäärä tuo puolueelle 1 – 2 lisäpaikkaa.

Itse tapasin Saulin ensimmäistä kertaa vuonna 1996, jolloin kävimme Varsinais-Suomen Kokoomuksen piirihallituksen kanssa tapaamassa valtionvarainministeriä Königstedtin kartanossa. Ikimuistoinen päivä!

Julkaistu kohteessa Yleistä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Uusimmat blogissa