Seurakuntavaalit menivät kohdaltani kohtuullisesti. 30 ääntä valtuustoon ja 32 ääntä neuvostoon on hyvä saavutus runsaan vuoden asumisella Tuomiokirkkoseurakunnassa.
Seurakuntaneuvostopaikka jäi tosin vain yhdeksän äänen päähän, mutta pitäähän tulevaisuudessakin olla tavoitteita (-;
Kiitokset kaikille äänestäjille ja tukijoille!
Onnea myös kaikille valituille! Erityisen hienoa oli Puhakan Marian läpimeno Tuomiokirkkoseurakunnasta ja Hollmenin Kimmon Kaarinan seurakunnasta. On tärkeää, että seurakuntapäättäjissä on eri-ikäisiä ihmisiä.
Nyt tiistai-illalla on koottu uutta Ikean kirjahyllyä – onneksi perheessä on insinööri (-;

Vastaa