18.11.2006 Seinäjoelle

Tänään aamulla oli lähtö Seinäjoelle Tradenomiliiton liiittovaltuuston kokoukseen.

Kokouksessa käsiteltiin lauantaina mm. liiton toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2007.

 

Julkaistu kohteessa Yleistä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Uusimmat blogissa