Tänään avautui glögi / pikkujoulukausi ainakin omalta osaltani.
Turun seudun tradenomien pikkujouluiset glögit järjestettiin tänä vuonna uudessa upeassa yäkerho Vegasissa. Ilta oli mukava ja väkeä riitti. Paikalla oli tradenomien lisäksi tärkeitä sidosryhmiä mm. Turun kaupungin päättäjiä, AMK:n opiskelijakunnan ihmisiä jne.
Saa nähdä monetko pikkujoulut / glögit on vielä edessä?

Vastaa