14.11.2006 Kiitoksia

Seurakuntavaalit menivät kohdaltani kohtuullisesti. 30 ääntä valtuustoon ja 32 ääntä neuvostoon on hyvä saavutus runsaan vuoden asumisella Tuomiokirkkoseurakunnassa.

Seurakuntaneuvostopaikka jäi tosin vain yhdeksän äänen päähän, mutta pitäähän tulevaisuudessakin olla tavoitteita (-;

Kiitokset kaikille äänestäjille ja tukijoille!

Onnea myös kaikille valituille! Erityisen hienoa oli Puhakan Marian läpimeno Tuomiokirkkoseurakunnasta ja Hollmenin Kimmon Kaarinan seurakunnasta. On tärkeää, että seurakuntapäättäjissä on eri-ikäisiä ihmisiä.

Nyt tiistai-illalla on koottu uutta Ikean kirjahyllyä – onneksi perheessä on insinööri (-;

Julkaistu kohteessa Yleistä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Uusimmat blogissa