Tänään oli huippukiireinen päivä ja oli mukavaa päästä kotiin rauhoittumaan.
Kävin kaupan kautta ja laitoin yhtä Jonnan ja Minun lempiherkkua eli poronkäristystä ja perunamuusia. Ruoka on helppo valmistaa hiukan voita pannuun ja sitten ruskistetaan poronkäristys, jonka jälkeen hiukan suolaa joukkoon ja puolen tunnin hauduttaminen kannen alla. Ja eikun syömään!
Kotikokkailua
Julkaistu kohteessa Yleistä

Vastaa